קשר רב דורי

הבלוג של לבנה
בלוג זה פתחתי במסגרת התכנית בה השתתפתי תכנית "קשר הרב דורי" בביה"ס עתיד ברמת גן, 2012 בעזרתו של התלמיד עילאי צוברי , תלמיד כתה ז/2
שעזר לי לתעד את הסיפורים שלי, ובהנחייתה של המורה המקסימה רחל ניזינסקי.
השנה 2013 זכיתי להשתתף בתכנית בבית ספר אלון , בגבעתיים עם נכדתי הצעירה עדי אברמוב.

יום שבת, 16 באוגוסט 2014

ספור מילדות על אפריים אחי


 

 ספור מילדות על אפריים אחי

בהיותי ילדה בת 12 למדתי בבית ספר צרפתי. בדרך כלל בימי ראשון היה חופש. כשאני הייתי בבית אמא שלי, העבידה אותי כמו אשה. היא החליטה ללכת לעשות קניות בשוק אפריים אחי היה תינוק בעריסה ואני שטפתי את הבית כי אמא הזהירה אותי שאוי ואבוי אם הבית לא יהיה שטוף כשהיא תחזור.

אחי אפריים התחיל לבכות בכי הסטרי ולא ידעתי איך להשתיק אותו הוצאתי אותו מהעריסה והחזקתי אותו בידיים שהוא יירגע, אבל היות ולא היה לי ניסיון איך מטפלים בילדים. חיבקתי אותו  והחזקתי אותו מהרגליים ולא מהגב. באותו זמן עמדתי בדיוק ליד הדלי של שטיפת רצפה. אפריים, צנח לי מהידיים, ישר לתוך הדלי כשראשו בתוך הדלי ורגליו למעלה.

נכנסתי ללחץ ולבהלה ולא ידעתי מה לעשות? למזלי השכנה הערבייה שקראו לה עיישה

שמעה צעקותיי, היא באה בריצה הוציאה את הילד מתוך הדלי כמעט חצי מת והתחילה להנשים אותו והצילה אותו. היא לא עזבה אותו והמשיכה להנשים אותו עד שהיא שמעה אותו בוכה , רק אז היא הבינה שהוא בסדר!

היא לקחה אותו הביתה לשמור עליו כדי לראות שהכל בסדר. אני התחלתי לבכות מהפחד ממה שאמא תעשה לי כשהיא תבוא.

אני, אפרים אחי ואשתו אניס ואבנו מאיר אבוקסיס ז"ל





אחי שלמה ואפריים בילדותם

 
 
אני ואפריים אחי


סיפור זה שלי ושל אפריים אחי, מלווה אותי כל החיים, אני מחזירה לו פצויי אהבה גדולה, חבוקים, ונשיקות לכל החיים !!! 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה